Estetinės medicinos klinikos „SANTJE“ įvedimas į rinką

Užduotis: Sukurti pozicionavimo strategiją, klinikos įvaizdį, prekinio ženklo įvedimo į rinką komunikacijos planą, vydyti nuolatinę komunikaciją soc. tinkluose, kurti reklamos kampanijas.

Sprendimai: Sukurta „ŽYDĖK su SANTJE“ koncepcija. Moteris, klinikos klientė prilyginama gėlės žiedui, per žydėjimo temą ir vaizdinius sprendimus kuriamas išskirtinis, dėmesį traukiantis turinys. Pagrindinė idėja: gamtos įkvėpta estetika, kuri dar labiau sustiprina sąsajas su estetika ir moters grožiu, kuria gilų emocinį ryšį su klientu, skatindama ilgalaikius, lojalius santykius, kas itin svarbu konkurencingoje rinkoje.

KONCEPCIJOS ŽINUTĖ: „Mes esame tam, kad Jūsų žydėjimas būtų amžinas!“ – perteikdama fokusą į natūralų ir ilgalaikį grožį, kas kuria patikimos klinikos įvaizdį.

VIDEO. Sukurti įvaizdiniai, klinikos gydytojus pristatantys video. 

FACEBOOK. Komunikacijos strategija, turinio kūrimas, socialinių tinklų valdymas, viešieji ryšiai, darbas su influenceriais.

WEB, vizualinis identitetas.

Meniu