Užduotis: Sukurti pozicionavimo strategiją, klinikos įvaizdį, prekinio ženklo įvedimo į rinką komunikacijos planą, vydyti nuolatinę komunikaciją soc. tinkluose, kurti reklamos kampanijas.
Sprendimai: Sukurta „ŽYDĖK su SANTJE“ koncepcija. Moteris, klinikos klientė prilyginama gėlės žiedui, per žydėjimo temą ir vaizdinius sprendimus kuriamas išskirtinis, dėmesį traukiantis turinys. Pagrindinė idėja: gamtos įkvėpta estetika, kuri dar labiau sustiprina sąsajas su estetika ir moters grožiu, kuria gilų emocinį ryšį su klientu, skatindama ilgalaikius, lojalius santykius, kas itin svarbu konkurencingoje rinkoje.
KONCEPCIJOS ŽINUTĖ: „Mes esame tam, kad Jūsų žydėjimas būtų amžinas!“ – perteikdama fokusą į natūralų ir ilgalaikį grožį, kas kuria patikimos klinikos įvaizdį.
VIDEO. Sukurti įvaizdiniai, klinikos gydytojus pristatantys video.