UAB Ekofrisa

Ekofrisa – kruopų gamintoja viena pagrindinių Baltijos šalyse. Tarptautiniai sertifikatai užtikrina aukščiausią gaminamų kruopų kokybę. Net 82 proc. savo produkcijos įmonė eksportuoja į įvairias pasaulio šalis.

Užduotis: Šiam klientui buvo sukurta pozicionavimo strategija, logotipas, šūkis, firminis stilius, kruopų ir grikių lukštų produktų pakuotės, bukletai, web dizainas, el. prekyba, pardavimų strategija.

Pozicionavimo strategija

Pozicionavimo strategijos tikslas buvo atrasti esminį EKOFRISA bruožą, kuris būtų patrauklus tiek didmenininkams, tiek galutiniam (ekologiškų) kruopų vartotojui ir kuris pasakytų kuo EKOFRISA kruopos yra geresnės nei kitų gamintojų, kodėl jas verta pirkti ar kodėl verta bendradarbiauti su EKOFRISA.

„Šlovė kruopoms“ – pozicionavimo strategijos šūkis. Žodis – „šlovė“ – išreiškia tai, kuo didžiuojamasi. Šlovė kruopoms – tai visų pirma didžiulė pagarba joms. Šis šūkis parodo EKOFRISA požiūrį į savo gaminamą produktą, rodo jog kruopos čia itin vertinamos. Šūkis stipriai pakelia produkto vertę, nes pasako, jog tai ne šiaip kruopos, o skirtos tiems, kas apie jas supranta, kas jas jas myli ir gerbia. Šis šūkis labai išskirtinis, drąsus, netiesiogiai, bet daug pasakantis apie kruopų kokybę ir kompanijos darbo principus, bei filosofiją. Jis tarsi kviečia pamilti kruopas, naujai jas įvertinti.

Su šia koncepcija EKOFRISAI sukutas ryškus, stiprus ir patrauklus įvaizdis, kuris vardui suteikė didelės pridėtinės vertės.

Firminis stilius

Ekofrisa – kruopų gamintoja viena pagrindinių Baltijos šalyse. Tarptautiniai sertifikatai užtikrina aukščiausią gaminamų kruopų kokybę. Net 82 proc. savo produkcijos įmonė eksportuoja į įvairias pasaulio šalis.

Internetinė svetainė

Spalvinga, atraktyvi, nenuobodi – sukūrėme reprezentatyvią, funkcionalią ir aiškiai EKOFRISA veiklą prisisatančią svetainę. Tituliniame puslapyje išdėstyta esminė informacija apie kompaniją jau per pirmas naršymo sekundes sudaro įspūdį ir skatina domėtis toliau. Interaktyvus gaminamų produktų pateikimas kūrybišai supažindina su asortimentu. Speciali žinių skiltis „Šlovė kruopos“ – įtikina, kad kompanija myli ir išmano savo veiklą. Profesionaliai sukurti tekstai, informacija pateikta įdomiai ir apgalvotai – taip ją įvertino kalbinės komunikacijos auditas. Svetainė žavi tobulu dizainu, palieka puikų įspūdį apie EKOFRISĄ.

Elektroninė prekyba

Tokiam gamintojui kaip EKOFRISA el. prekyba – tai įrankis, kuriuo siekiama nuosekliai parodyti visą savo produktų asortimentą. Ji reikalingas tiek mažmenimei, tiek didmeninei rinkai.
Sukurta svetainė – estetiška, paprasta, funkcionali.

Pakuotės

EKOFRISA pakuotės išsiskiria ryškia ir spalvinga koncepcija. Norėjome, kad produktai būtų išskirtiniai, matomi iš tolo. „Šlovės“ koncepcija čia taip pat pritaikyta: aiškiai matomas produktas, kuris tarsi paveikslas įrėmintas „šlovė kruopoms“ šūkyje. Dizainą kūrėme studijuodami efektyviausių pakuočių sėkmės istorijas. Analizavome pirkėjo poreikius, konkurentus, spalvų įtaką pardavimams. EKOFRISA produktų galima įsigyti didžiausiuose prekybos centruose.

Džiaugiuosi pasirinkusi šią įmonę. Profesionalu, kainos ir kokybės santykis tikrai atitinka, aptarnavimo lygis labai aukštas.

UAB „Ekofrisa“ direktorė
Lina Padvaiskienė

NT Kvartalas Parko alėja
NT prekinis ženklas „FULL HAUS“
Meniu