Full HAUS

nekilnojamo turto vystymo kompanija, esanti rinkoje ne vieną dešimtmetį, išvysčiusi aibę NT projektų, turinti stiprią veiklos filosofiją ir principus. Šiai kompanijai buvo sukuras naujas pavadinimas, prekinis ženklas, pristatymo rinkai kūrybinė koncepcija.

Pavadinimo kūrimas

Užduotis sukurti ryškų, puikiai įsimenamą, tarptautinį ir aiškiai veiklą atspindintį pavadimą.
Rezultatas: sukurtas pavadinimas „FULL HAUS“ – tobulai tinkantis nekilnojamo turto verslui.

Jis turi dvi reikšmes:

1) Tiesioginę – „pilnas namas“, kas kiekvienam NT vystytojui reiškia pilną projekto užbaigimą. Pastatyti ir sėkmingai viską parduoti – pagrindinis šio verslo tikslas.

2) Netiesioginę – tai puikiai žinomo azartiško žaidimo viena iš kombinacijų „full haus“. Tai asocijuojasi su žaidimu, sėkme, azartu, lošimu, pinigais – kas NT vystymo srityje yra kasdieniniai reiškiniai.

Logotipas

Kuriant šį logotipą, buvo svarbu jį pateikti architektūriškai ir simboliškai. Modernaus namo linijos, kurios sukuria H raidę ir jo užpildymo įspūdis – puikus dizainerio darbo rezultatas, kuris aiškiai perteikia pavadinimo kodą „full haus“.

Kūrybinė koncepcija

Šiais laikais būti socialiai atsakingu yra jau ne mados, o būtinybės klausimas. Nekilnojamo turto vystytojas kuria miestą, nuo jo atsakomybės ir toliaregiško požiūrio į savo veiklą priklauso mūsų miestų ateitis.

Taigi, pristatymo rinkai startegija turėjo būti „kalbanti”, kalbanti apie tai, kas svarbu visuomenei.

Prisistatymas per socialinę prizmę su šūkiu: „Augame mes, auga miestas“, tarsi draugiškas rankos ištiesimas pasisveikinimui. Pavizduoti skirtingi žmonių/ NT specialistų veidai su miesto fonu parodo atsakingą ryžtą veikti ir augti mieste, kartu auginant ir jį.

Kruopų gamintoja Ekofrisa
Livi – Moteriškų drabužių mados namai
Meniu